vrijdag 4 mei 2018

Vrijdag Mannenkaart Love what you do Stampin'Up

Voor de mannenkaart heb ik gekozen voor de kleur Rich Razzleberry en Basic Black cardstock, zodat de voornamelijk vrouwelijke bundel toch wat mannelijker wordt. 

Het mooie Velvet ribbon in een klein stukje,  is vastgeniet bij de tekst.  Voor de achtergrond heb ik de Embossing Folder gebruikt en  heb ik het geheel met een dauber en de witte craftinkt licht gekleurd, zodat de embossing iets meer naar boven komt.




Neem nog een keer een kijkje bij het berichtje van maandag, waarin ik vertel wat de bundels inhouden, en al het extra wat je van mij er nog bij krijgt. Stuur daarna je mail met je bestelling naar dianabesemer@planet.nl, en ik zorg dat je al de mooie spulletjes thuisbezorgd krijgt. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10