zondag 22 april 2018

ScrapSunday Remarkable You Stampin'Up




ScrapSunday, de leukste dag van de week.  En de laatste dag met de stempelset van de week Remarkable You.

Het papier wat ik voor de layout heb gebruikt komt allemaal uit de Sweet Soireé specialty Designer Series paper set, de randjes zijn gesponst met Marina Mist. Een kleur die ons helaas gaan verlaten, mijn favoriete blauw. 

De bloemen heb ik op watercolor papier gestempeld en met de aquapainter en de Stampin inks ingekleurd. Daarna uitgeknipt en rond de foto bevestigd met dimensionals. 

De groene letterstickers komen uit eigen voorraad. 
Een zonnige layout op deze zonnige dagen. 





 Ik hoop dat ik heb kunnen laten zien hoe veelzijdig deze stempelset is. Helaas is hij nog maar tijdelijk verkrijgbaar, want hij komt niet in de nieuwe catalogus. Wil je heb nog hebben, stuur mij dan snel een mailtje en ik plaats de bestelling voor je. 

Bij de volgende collega's kun je nog meer ScrapSunday inspiratie vinden.

  • Danielle Bennenk
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten
  • Do Bergen 
  • Sandra Korten  

  • Monique De Kok – De Brabander

  •                                             Bedankt voor het kijken en een fijne dag
                                                                         ***Diana***

    Geen opmerkingen:

    09 10