dinsdag 3 april 2018

Pop of Paradise Stampin'Up

Na een weekend vrijaf te hebben genomen om met mijn gezin tijd door te brengen, heb ik voor vandaag weer een kaartje. 

Nu Sale-a-Bration weer voorbij is, ben ik door mijn stempelsets gegaan. Er zijn nog zoveel leuke sets uit de Jaarcatalogus die ik al een tijdje niet heb gebruikt. 
En dat is natuurlijk een beetje zonde want voor je het weet is het alweer juni, en dan komt de nieuwe jaarcatalogus. Aankomende zaterdag krijg ik hem al in handen, en ben reuzebenieuwd. 

Voor vandaag heb ik de set Pop of Paradise  gebruikt. Met Versamark inkt en gouden embossingpoeder zijn wat mooie effecten aangebracht en een stukje Foil Acetate. 



Helaas heb ik vandaag de griep gekregen, en weet daarom niet hoe vaak ik deze week iets kan plaatsen. Ik doe mijn best, maar wil ook zo snel mogelijk weer beter zijn. 

Voor vandaag in ieder geval bedankt voor het kijken, en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10