maandag 23 april 2018

Makkelijke Maandag kaart met Bird Banter Stampin'Up

De stempelset van deze week is Bird Banter. Een vrolijke zomerse set, die helaas over een maand niet meer te koop is. Sla dus nog snel je slag en stuur je bestelling per mail naar mij toe. 

De Makkelijke Maandag kaart is ook heerlijk vrolijk, met lekkere felle kleuren. De papegaai heb ik met Stampin Blends ingekleurd en uitgeknipt. De stansjes komen uit de Bouquet Bunch Framelits.

Van de voorkaart van de kaart heb ik een strook afgesneden. Deze strook heb ik daarna met sponsjes en verschillende kleuren inkt gesponst en daarna in de binnenkant geplakt. Als de kaart dichtgevouwen is zie je de gekleurde strook, dit geeft een fleurig effect. 



Heb je nog vragen over deze kaart of wil je een bestelling doen? Stuur een email naar dianabesemer@planet.nl en ik zal zo snel mogelijk deze email beantwoorden. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10