maandag 26 maart 2018

Springtime Foils Stampin'Up

Het Makkelijke Maandag kaartje heb ik gemaakt met het mooie Sale-a-Bration Springtime Foils papier. Het papier heb ik gekleurd met groen, blauw en gele inkt en de sponsbrayer. Het geeft een heel subtiele kleur, en laat het foil er duidelijk uitspringen Er achter is nog een stuk Fabulous Foil Designer Acetate geplakt. De tekst komt uit de SAB set Eclectis Expressions. 



Wil je ook graag dit papier krijgen? Dat kan!! Doe een bestelling vanaf €30 en je krijgt van mij een pakketje 15x15cm papier toegestuurd. Bij een bestelling vanaf €60 krijg je dit pakketje + een set SAB kaarten, kun je zelf ook nog een Sale-a-Bration artikel uitzoeken en betaal ik je verzendkosten twv €5,95. Uiteraard zit er bij elke bestelling ook een zelfgemaakte bedankkaart bij. Bij elke €30 hier bovenop krijg je er nog een cadeautje bij!  

Mail je bestelling naar dianabesemer@planet.nl of bel me op 06 18190560

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



Geen opmerkingen:

09 10