woensdag 22 november 2017

Sneakpeak Lente/Zomert catalogus Stampin'Up

Voor vandaag een kleine sneakpeak van de nieuwe Lente/Zomer catalogus. Anderhalve week geleden was er een Stampin'Up dag voor alle demonstratrices, en daar kregen wij alvast de nieuwe catalogus in handen. Ook mochten we een aantal make&takes doen met de nieuwe materialen. En de nieuwe catalogus is weer supergaaf.

Vandaag twee kaarten met het nieuwe Sweet Soirée DSP. Het cardstock is Berry Burst en op de achtergrond heb ik met de Flowershop stempelset en Versamark inkt gestempeld. De labels zijn met de Perrenial stempelset gemaakt


Ook het Berry Burst lint en de Lemon Lome Twist Striped Ribbon zijn  nieuw en de doorzichtige druppels in de rechterbovenhoek (Glitter & Clear Epoxy Shapes) komen in de nieuwe catalogus.

Voor morgen staat er ook nog een sneakpeak te wachten, dus kom zeker kijken.


Vergeet ook de Extravaganza niet, er is nog van alles in de aanbieding. Als je rechts op het logo van de shop klikt kom je in mijn winkel. Je kan het daar direct met een creditkaart bestellen. Heb je geen creditkaart, mail mij dan je lijstje en ik zorg er voor. Boven de €50 verzorg ik je verzendkosten.

                                              Bedankt voor het kijken en een fijne dag
                                                                     ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10