donderdag 28 september 2017

Petal Garden dsp stack Stampin'Up

Voor vandaag twee kaartjes die op dezelfde manier zijn gemaakt. Het zijn vrij simpele kaartjes, waarvoor het papier uit het Petal Garden paper stack is gebruikt. Dit is het kleinere papier op 15x15 cm formaat. Door het papier op kaartgrootte te snijden heb je meteen een mooie achtergrond. Het enige wat dan nog nodig is, is een mooie tekst en wat lint of baker's twine. 



Heb je een vraag over deze kaart of andere Stampin'Up dingen, of wil je een bestelling doen? Stuur mij een mailtje en ik zal mijn best doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Vergeet ook niet om af en toe op mijn workshop pagina te kijken, deze wordt regelmatig bijgevuld. Wil je graag iets anders leren of uitproberen, mail mij dan ook. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10