maandag 18 april 2016

Stampin'Up You're Sublime & Awesomely Artistic

Afgelopen zaterdag was er een dag voor Demonstratrices van Stampin Up, waar 200 dames en heren aanwezig waren. Ik had de eer, samen met 5 andere demo's, om voorbeelden te maken voor op de display boards. Dit om alle demonstratrices inspiratie te geven. Deze hele week laat ik verschillende kaarten en layouts zien die ik hier voor gemaakt heb. Mijn opdracht was om de incolors van 2015-2017 te gebruiken, deze kleuren staan het komende jaar nog in de catalogus.

Allereerst twee kaarten. De eerste is met de kleur Cucumber Crush en de stempelset You're Sublime en Watercolor Wash.



De tweede kaart is met Delightful Dijon en de stempelset Awesomely Artistic.  Het zilveren lint heb ik geplooid en met gluedots geplakt. De tekst komt uit de set Helping Me Grow.




Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10