donderdag 3 maart 2016

Nieuw blogschema en alvast inspiratie

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn allereerste filmpje, hartelijk dank daarvoor. Omdat de vraag was of ik er meer gaat maken heb ik een blog- en filmschema gemaakt. Volgens mij is het dan voor iedereen duidelijker wat en wanneer je iets kunt verwachten. En voor mij de spreekwoordelijke stok achter de deur om elke doordeweekse dag iets te plaatsen.

Omdat scrapbooken mij net zo lief is als het maken van kaarten wil ik dit dan ook af gaan wisselen. De scrapbookpagina's zullen niet altijd met Stampin Up materialen worden gemaakt maar geven misschien wel de nodige inspiratie.

Vanaf volgende week maandag gaat het nieuwe schema van start. Op maandag en vrijdag kun je een nieuw kaartje op mijn blog zien, de dinsdag en donderdag een scraplayout en elke week op woensdag een nieuw filmpje met bijpassende foto's. Dit filmpje zal meestal een kaart zijn, maar voor de afwisseling soms ook een scraplayout, Project Life layout of ander project. Zo blijft het een beetje verrassend.

Om dit bericht niet zonder inspiratie af te sluiten laat ik verschillende  projecten zien die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.













Het zijn alvast aardig wat foto's, hopelijk zit er voor iedereen iets bij. 

 En dan nog als laatste, kom morgen zeker terug. Dan doe ik mee aan een Internationale bloghop, dus dat wordt echt superleuk. Bedankt voor het kijken en hoor graag wat jullie er van vinden.
Fijne dag!

***Diana***

1 opmerking:

Minke Brattinga zei

Leuk wat je allemaal van plan bent Diana! Ik heb je nog niet veel gevolgd, maar dat ga ik zeker doen! Welkom terug bij SU!
Groetjes Minke.

09 10