donderdag 24 oktober 2013

Persoonlijke Uitdaging Dag 1

Het huis is gekocht, dat betekent volgend jaar verhuizen. En om niet teveel spullen in te hoeven pakken ga ik proberen zoveel mogelijk weg te scrappen. Het is sowieso zonde om al die mooie spulletjes ongebruikt te laten liggen. Om het scrappen te stimuleren ga ik met mijzelf een uitdaging aan om de komende maand (30 dagen) elke dag een layout te maken. Vandaag heb ik mijzelf verwend met een scrapdagje zodat ik een goede start kon maken, en heb ik in ieder geval een aantal layouts extra om te laten zien op de dagen dat het echt niet lukt. Sommige zijn voor het designteam dus die komen vanzelf een keer voorbij.





Wens me succes :)

***Diana***

1 opmerking:

Tinie zei

Succes!! Ik heb er stiekem al een paar gezien:)) en deze is ook geweldig, Diana!!
Groetjes Tinie

09 10