donderdag 29 maart 2007

ladenkastjes




Ze stonden al een tijdje in mijn kast verstopt omdat ik ze niet zo leuk vond. Maar omdat ik graag al mijn spulletjes binnen handbereik heb als ik aan het scrappen ben, heb ik ze nu toch maar op mijn tafel neergezet. Maar dan moesten ze wel veranderd worden. Ik heb ze eerst wit geverfd en beplakt met een vrolijk papiertje. Daarna chipboardfiguurtjes met inkt gekleurd en de inhoud erop gestempeld. Nu is het een vrolijk element in mijn kamer, en erg handig.




Deze layout heb ik ook in het weekendje weg gemaakt, hopelijk komen er snel weer wat nieuwe dingen.




¨*Diana*¨

2 opmerkingen:

saffiertje zei

Geweldig idee die ikea laenkastjes!Lekker vrolijke kleurtjes en alles netjes binnen handbereik...

Nellie Hulsman-Lodders zei

DIANA!!! Wat een GAVE transformatie! SUPER leuk zijn ze geworden die kastjes! Ik heb er hier ook een paar staan waar ik niet naar durf te kijken... Dit ideetje ga ik zeker een keer jatten!
Ook een waanzinnig leuke layout! Je bent lekker bezig!!!

09 10