woensdag 17 januari 2018

Washi Celebrate Stampin'Up

Excuses voor mijn afwezigheid. Heb al een paar dagen ruzie met blogger, maar volgens mij is het weer bijgelegd. 

De kaart van vandaag is versierd met de Basic Pack 3 washi Tape uit de jaarcatalogus. Ik heb verschillende stukken naast elkaar op Whisper White cardstock , en daarna op Night of Navy cardstock geplakt. Het geheel is op een Bermuda Bay kaart geplakt. 

Met de stans uit de Sale-A-Bration catalogus heb ik het woordje Celebrate uit Bermuda Bay cardstock gestanst en daarvan het negatief gebruikt. Om het woordje duidelijker naar voren te laten komen heb ik er een stukje Picture Perfect Party DSP achter geplakt. 


Hopelijk blijft blogger werken, want ik heb nog zoveel om te laten zien. Ik vind zelf deze lente/zomer catalogus en Sale-A-Bration catalogus echt geweldig, ik kan niet stoppen met stempelen en kaarten maken.  

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10