donderdag 11 januari 2018

Perennial Birthday Project Kit Stampin'Up

In de Lente/Zomer Catalogus staan ook twee cardkits. Eén daarvan komt in een mooie doos, en met een stempelset die je apart kunt aanschaffen. De kaarten hebben mooie goud accenten, en in de set is ook lint, baker's twine, stickers en andere embellishments. Totaal kun je 16 kaarten (4x4) maken.

Voor vandaag heb ik de kaarten gemaakt zoals de voorbeelden zijn, de rest van de kaarten ga ik allemaal verschillend maken. Deze laat ik de komende weken ook zien. Zo kun je heel veel kanten op met een card kit.

Wil je ook graag deze kit bestellen? Stuur mij een mail met je bestelling en ik zorg er voor. Bij een bedrag boven de €60 kun je ook wat extra uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. En de verzendkosten betaal ik voor je. Mijn emailadres is stampsinkandfun@yahoo.com






Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10