vrijdag 13 oktober 2017

Merry Little Christmas DSP nr 4 Stampin'Up

Het einde van de werkweek, de laatste kaart (voorlopig) met het Merry Little Christmas Designer Series Paper.  De basiskaart is weer met Old Olive Cardstock en daarop heb ik de stukjes papier die over waren van de andere kaarten geplakt.

De stempelset die ik heb gebruikt is de set Merry patterns. Deze set krijg je cadeau bij een bestelling vanaf € 350. Hieronder zal ik de promotie ook laten zien. Het is een behoorlijk bedrag wat je moet bestellen maar de set is dan ook gratis en zeker de moeite waard. Misschien dat je een combinatie bestelling kunt doen met een vriendin, zus, moeder, ect.


Dit is de promotie, hij is nog geldig t/m 31 oktober.

Afbeeldingsresultaat voor merry patterns stampin up
Afbeeldingsresultaat voor merry patterns stampin up

Vind je het leuk om ook kerstkaarten met Stampin'Up materialen te maken? Op 14 november om 9:30 geef ik een workshop kerstkaarten maken. Je maakt dan 3 kaarten en een leuk project. Er zijn nog wat plekjes vrij. Mail mij op stamspinkandfun@yahoo.com voor meer informatie. 

Bedankt voor het kijken en een heel fijn weekend. 
Maandag ben ik er weer met Stampin'Up kaartjes.

***Diana***





Geen opmerkingen:

09 10