donderdag 19 oktober 2017

Delightful Daisy DSP Stampin'Up


Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met voornamelijk designer papier. Het papier wat ik heb gebruikt is Delightful Daisy DSP. Ik heb verschillende vellen in stroken gesneden en daar de voorkant van de kaart mee beplakt. De tekst komt van de set Birthday Blooms en uitgestanst met de  Stitched Shapes Framelits. Ook heb ik een printje uit het papier geknipt om het label te versieren. De kaart is afgemaakt met een strikje Night of Navy Crinkled Seam Binding ribbon.


Vergeet niet dat je tot het eind van oktober het papier voordeliger kan bestellen. Bij aankoop van drie pakken DSP krijg je een vierde gratis. Je kunt kiezen uit een behoorlijke lijst, zie hieronder. Graag verzorg ik je bestelling, en daarom krijg je bij een bestelling boven de €50 de verzendkosten van mij kado. Mail mij voor meer informatie op stampsinkandfun@yahoo.com


Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10