woensdag 28 september 2016

Cookie Cutter Halloween Stampin' Up

Helaas vandaag geen filmpje. Om gezondheidsredenen zal dit voorlopig ook niet gebeuren, wel probeer ik het schema op mijn blog aan te houden. Elke maandag, woensdag en vrijdag een Stampin Up kaartje. En elke dinsdag en donderdag een layout, met af en toe een extra layout op zaterdag voor het Cards & Scrapblog. Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer ik weer een filmpje maak, neem dat een abonnement op mijn Youtube kanaal. Zo zie je het volgende filmpje vanzelf verschijnen. 

Ook heb ik een Instagram account geopend, mijn account heet scrapsandstampsnl. Daar kun je op een snelle manier mijn creaties zien, ik zou het leuk vinden als je mij daar gaat volgen. En natuurlijk volg ik je terug. 

Voor vandaag heb ik een herfstkaartje met de Cookie Cutter Halloween stempelset. De vogelverschrikker is gestempeld op aquarelpapier en met de aquarelpainters ingekleurd.  De gekleurde stroken is washitape, en de tekst is gestempeld met Labeler Alfabet. 


Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10