woensdag 1 juni 2016

Nieuwe Catalogus Stampin Up 2016-2017


Vandaag begint er weer een fris nieuw Stampin Up jaar, de nieuwste catalogus is gestart. Je kunt de catalogus vanaf vandaag online bekijken, en alle leuke spulletjes bestellen. 

Aankomende zaterdag doe ik een verzamelbestelling. Wil je graag een bestelling doen, geef het door voor zaterdag 4 juni 12:00 uur. Bij een verzamelbestelling betaal je geen verzendkosten. Wil je eerder een bestelling plaatsen kan dat natuurlijk ook, stuur mij een mailtje en ik verzorg het voor je. Ook kun je via mijn webshop zelf een bestelling plaatsen als je een credit card hebt. 

Heb je nog geen catalogus thuis en wil je er graag één ontvangen? Stuur mij een mailtje met je gegevens en ik stuur er één kosteloos naar je toe. 

Mijn mailadres is stampsinkandfun@yahoo.com 



Er is nog veel meer nieuws vandaag. Er start een nieuwe promotie van Stampin Up, van 1 Juni t/m 30 Juni. Bij een bestelling boven de 350 euro krijg je buiten de standaard Stampin Rewards van 10 % nog eens extra 35 euro om spulletjes uit te zoeken.   Snap je niet helemaal wat hiermee bedoelt wordt stuur mij een mailtje en ik leg het je uit. Ook kun je altijd bellen, mijn telefoonnummer staat in de contact gegevens. 

Een andere promotie deze maand is als je instapt als Demonstratrice ontvang je bij je al zeer voordelige starterspakket nog eens twee stempelsets extra. Deze mag je net als de andere spullen voor je starterspakket zelf uitzoeken. Ik zou het leuk vinden om een team op te starten, dus je bent van harte welkom. Je hoeft natuurlijk geen actieve demonstratie te worden, het starterspakket is sowieso een slimme zet als je een wat grotere bestelling plaatst. Voor 129 euro kun je voor 175 euro aan spullen uitzoeken en daar komen nu nog twee stempelsets extra bij. Dat is een mooie deal.


Heel veel succes met uitzoeken en veel leesplezier vandaag.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10