woensdag 30 maart 2016

Much Appreciated Stampin'Up

Vandaag weer tijd voor een filmpje. Omdat over twee maanden deze incolors worden vervangen door vijf nieuwe kleuren vond ik het leuk om deze set inkten voor dit kaartje te gebruiken. De stempelsets die ik heb gebruikt zijn Helping Me Grow en Gorgeous Grunge





Hieronder vind je alle artikelen van de incolors 2014/2016 die er over twee maanden uitgaan. Volgende maand komt de retired lijst uit, en uit ervaring weet ik dat deze spullen heel snel uitverkocht zijn. Dus wil je iets graag hebben wacht dan niet te lang. Omdat het morgen de laatste dag van de Sale-A-Bration is wil ik vanavond nog een verzamelbestelling doen. Bij een bestelling van 60 euro kun je een leuk extraatje uitzoeken. De keuze is uit verschillende stempelsets, mooi designerpapier, vellum en glitter washi tape. Je kunt alles vinden in deze en deze brochure. Als er iets is wat je graag wilt hebben, mail mij dan voor 20:00 uur op stampsinkandfun@yahoo.com en ik zorg hiervoor. Heb je een creditkaart kun je natuurlijk ook zelf bestellen in mijn online shop








Bedankt voor het kijken.

***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10