vrijdag 11 oktober 2013

Nieuwe spulletjes

Vanmorgen kwam mijn bestelling van Scrobby binnen, en wat een heerlijke spulletjes. Ben altijd groot fan van de spullen van Amy Tan en Dear Lizzy en deze online winkel was de enige met deze spulletje en ook nog tegen een redelijke prijs. En nee, ik krijg niet betaald voor reclame. Ben gewoon een tevreden klant :)


Ik zou vandaag eigenlijk  huishoudelijk werk gaan doen maar denk dat ik toch maar wat scraptijd neem. Niet raar opkijken als de komende weken het blog gevuld wordt met layouts gemaakt met deze leuke spullen, het is echt weer om binnen te zitten. Ook zijn we bezig met de aankoop van een ander huis, en als dit doorgaat gaan we volgend jaar verhuizen. Natuurlijk wil ik niet teveel spullen inpakken, dus het wordt veel scrappen. Ik voel een persoonlijke uitdaging aankomen.

Fijne vrijdag.

                                                     ***Diana***


1 opmerking:

Thamar, zei

hoi hoi

wat heerlijk al die spullen ik zou ook niet kunnen wachten om ermee aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd wat voor moois je in petto heb.
fijn weekend

thamar

09 10