zaterdag 4 mei 2013

(inter)National Scrapbooking Day 2013

Vandaag is het (inter)nationaal scrapbooking dag. En dit jaar heb ik er tot mijn verrassing een kleine actieve rol in gespeeld. Shimelle zocht een aantal scrappers die met een challenge van haar mee wilden doen voor deze dag. Nadat ze een blik op mijn blog en werk had geworpen vroeg ze of ik zin had om mee te doen met deze challenge als één van de gastdesigners op haar blog. De enige, echte Shimelle vond mijn werk goed genoeg hiervoor. De scrappers onder ons  begrijpen dat ik in de wolken was toen ik dat hoorde, maar moest tot vandaag mijn mond hier over houden. En voor de niet-scrappers, Shimelle is ene vrij grote naam in de internationale scrapbookwereld. Vandaag gaat mijn layout op haar site online en kan iedereen mee doen aan de challenge. Ik heb er 2 layouts voor gemaakt en weet niet welke het uiteindelijk is geworden dus hier zijn 2 sneak-peaks. Degene die is gekozen kun je op Shimelle's blog vinden en de andere zal ik op mijn blog plaatsen. kleine verandering, zie volgende blogbericht



Mijn week kan niet meer stuk, zeker ook nog met al dat mooie weer steeds. Ben heel benieuwd wat er allemaal na aanleiding van deze challenge wordt gemaakt. Succes!

Thank you Shimelle for this great opportunity. 

Aanvulling
. Inmiddels zijn er nog veel meer challenges geplaatst dus voor mijn layout moet je een stukje scrollen. Ik was namelijk vannacht op twee uur al aan de beurt. 



***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10